metropoolen

hej ,

vi var å bada med juniorerna i metropoolen de var kuul  fast jag slog i handen i forsen i sakimoj grejen i mitten !
så två utav mina knogar var blodiga +o(
blä!!
fast dom blöder inte längre sen när jag duschade så fick jag tvål & shampoo i såren de gjorde as ont ( de sveed)
ajj , !

aja jag åt pannkakor och drack "päronfestis" sen köpte jag liiiite godiiiis ! ;)
åh ja ,
annelie släppte av mej och nastja vid skolan så gick vi hem sen gav jag katterna mat !
linus var jätte hungrig kan berätta nån annan dag vad han gjorde pallar inte  nu...
sen satt jag mej och åt våfflor haha ,
och nu sitter ja här och ska gå på toa ! hahhahahahhxd

men nu äter jag mentos
vi träffade louise i badhuset :love:
så vi va med henne (Y)

vi stannade "inte" i rutschi banan " inte" !

haha ....

har inge mer att skriva om jo att jag börjar bli trött för jag har jue badat...

aja pusshej :thumbup:
bloggar kns mer seeeen !<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0