Can you keep that smile ? ♥

Hejj!
Har vart som vanligt i skolan lika tråkigt och skit... Fast var as trött så hade skönast humor asså :D Garvade åt lite allt möjligt, Lucas elefant var klart bäst! xD 
jaja gick på stan efter skolan och köpte ett par byxor och en parfym :) Riktigt nice, ni får bilder imorgon! :p
Sen fick jag present av Thilda (leopard skjorta). :D tack bästadu!<3
Kom hem och var med Nastja och det var inga tweenies/ku, sak samma idag ialla fall, men imorgon äre boxning ialla fall och antar att jag ska gå för inte gått på typ 2 ggr :( 
jaja nu ska jag ta bort sminket gå in och borsta tänderna och gå upp och lägga mig, skit ont i huvudet :(
 
Puss
gamla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0